دانلود بازی و نرم افزار اندروید

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

دانلود نرم افزار Watchup (اخبار) برای اندروید

در صورتی که از اپلیکیشن‌هایی چون فلیپ بورد یا فیدلی استفاده می‌کنید و دوست دارید، پس با سهولت مطالعه‌ی اخبار در یک قالب طبقه‌بندی شده و منسجم آشنا هستید. جای خالی چنین سرویسی برای اخبار ویدئویی خالی بود، چراکه شماری از افراد در پی مشاهده‌ی گزیده‌ی اخبار، مسابقات ورزشی و بطور کلی رویدادهای پیرامون هستند. Whatchup این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ادامه مطلب...
۲۵ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۴۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی خجسته

دانلود بازی FIFA 15 Ultimate Team برای اندروید

کمپانی EA Sports براساس سنت همیشگی خود، امسال نیز نسخه‌ی جدیدی از بازی FIFA را برای کاربران ابزار‌های موبایل منتشر کرد. بازی FIFA از جمله‌ی پرطرفداترین بازی‌های ساخت الکترونیک آرتز است که امسال تحت عنوان Ultimate Team به‌همراه قابلیت‌های جالبی برای ابزار‌های موبایل منتشر شده است.

ادامه مطلب...
۲۵ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۴۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی خجسته

دانلود نرم افزار Boxer (مدیریت ایمیل) برای اندروید

این روزها کمتر کسی را می‌توان یافت که حداقل یک حساب کاربری ایمیل نداشته باشد. بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرش نصب شده روی گوشی امکانات چندانی را در اختیار کاربران قرار نمی‌دهد که نتیجه‌ی آن استفاده از اپلیکیشن‌های دیگری توسط کاربران است. با get apk امروز باشید تا اپلیکیشن Boxer را که یک اپلیکیشن برای مدیریت ایمیل‌ها در کنار تنظیم لیست‌کاری است، آشنا شویم.

 

ادامه مطلب...
۲۵ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۲۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی خجسته

دانلود نرم افزار Rove (دفترچه خاطرات مدرن و خودکار) برای اندروید

داشتن دفترچه خاطرات و نوشتن اتفاقات روزمره در آن کاری بس دلنشین است. ذهن ما انسان‌ها هر چقدر هم که قوی باشد، فراموش‌کار است و با بالا رفتن سن خاطرات به مرور فراموش می‌شوند. اما در دنیای پرمشغله ما نوشتن خاطرات نه تنها کمی دشوار است، بلکه نگهداری از دفترچه‌های کاغذی نیز ریسک بزرگی دارد. Rove یک اپلیکیشن ثبت خاطرات است که به صورت خودکار عمل می‌کند.

ادامه مطلب...
۲۵ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۴۴ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
علی خجسته

دانلود نرم افزار SpinMe Alarm Clock (ساعت کوکی) برای اندروید

در میان ساعت‌های رومیزی کوکی نمونه‌هایی وجود دارد که برای خاموش کردن زنگ آن‌ها فقط فشردن یک کلید کافی نیست و باید برای خاموش کردن زنگ‌ها حتما از جا بلند شد. اپلیکیشن SpinMe نیز ساختار این چنینی دارد، پس اگر از جمله‌ی افرادی هستید که یکی از مشکلاتتان بیدار شدن از خواب خوش است، با get apk امروز همراه باشید.

 

ادامه مطلب...
۲۵ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۳۷ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
علی خجسته

دانلود نرم افزار DefineNow برای اندروید

اگر به دنبال آن هستید که در حین مطالعه متون، وب‌گردی یا هر لحظه که در تلفن اندرویدی خود به یک واژه ناآشنا برخورد می‌کنید، بتوانید بدون خارج شدن از اپلیکیشن یا مرورگری که در آن هستید معنی کلمه را مشاهده کنید،geapp امروز را از دست ندهید.

ادامه مطلب...
۲۵ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۳۳ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
علی خجسته

دانلود و معرفی بهترین نرم افزار های آب و هوا برای اندروید

پیش‌بینی آب‌و‌هوا برای جلوگیری از زمان‌هایی که در شرایط بد آب‌و‌هوایی قرار دارید، امری ضروری به حساب می‌آید. شما می‌توانید به کمک اپلیکیشن‌های کاربردی، در هر زمان از وضعیت آب‌و‌هوا باخبر شوید. برای آشنایی بیشتر با این اپلیکیشن، همراه get apk باشید.

ادامه مطلب...
۲۵ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۲۹ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
علی خجسته

دانلود نرم افزار Calorie Counter برای اندروید

 اضافه وزن دارید؟ سبک زندگی کم تحرکی دارید؟ فرصت برای ورزش کردن ندارید؟ مشکلی نیست. هر کسی با هر شرایطی می‌تواند تا حدی میزان کالری دریافتی و مصرفی خود را کنترل کند تا اندامی متناسب‌تر و جسمی سالم‌تر داشته باشد. Calorie Counter اپلیکیشنی برای همین کار است.

ادامه مطلب...
۲۵ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۲۱ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
علی خجسته

دانلود نرم افزار Pixlr Express ویرایش تصویر در اندروید

اپلیکیشن‌های فراوانی برای ویرایش عکس در ابزارهای هوشمند وجود دارند که هر یک ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند. اما من همیشه از Pixlr استفاده می‌کنم. ابزاری قدرتمند، با رابط کاربری ساده و زیبا که در آن سردرگم نمی‌شوید. با get apk امروز همراهمان باشید.

ادامه مطلب...
۲۵ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۱۴ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
علی خجسته

دانلود نرم افزار برنامه نویسی اندروید برای کودکان در اندروید

کودکان با ذهن باز و انگیزه فراوانی که دارند می‌توانند همه چیز را بسیار سریع‌تر از بزرگسالان یاد بگیرند. اگر می‌خواهید فرزند دلبندتان از کودکی با برنامه‌نویسی و شیوه ساخت اپلیکیشن‌ها به بهترین شکل آشنا شود، یا حتی اگر خودتان هیچ چیز از برنامه‌نویسی نمی‌دانید و می‌خواهید به ساده‌ترین شکل اپلیکیشن‌ها و بازی‌هایی را طراحی کنید، با معرفی اپلیکیشن اندرویدی Pocket Code در گیت اپ امروز همراه ما باشید.

ادامه مطلب...
۲۵ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۰۷ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
علی خجسته